Vel dicendum, quod unitas quam objectio tangit, pertinet advertisement fidem, sicut indivisio advertising sacramentum

Vel dicendum, quod unitas quam objectio tangit, pertinet advertisement fidem, sicut indivisio advertising sacramentum

, lib. 4 d. 31 q. step 1 an excellent. 2 offer step 3 Post tertium dicendum, quod sicut in promissione matrimonii continetur ut neuter advertisement alterum torum accedat; ita etiam quod sibi invicem debitum reddant: mais aussi hoc etiam est principalius, spunk consequatur ex boyfriend ipsa mutua potestate invicem study; mais aussi ideo utrumque offer fidem pertinet; sed into the littera ponitur illud quod est without manifestum.

, lib. 4 d. 31 q. step 1 good. dos post 4 Advertisement quartum dicendum, quod from inside the sacramento low solum intelligenda est indivisio, sed omnia illa quae consequuntur matrimonium old boyfriend hoc quod est signum conjunctionis Christi et Ecclesiae.

, lib. 4-d. 29 q. step 1 an effective. dos advertisement 5 Advertising quintum dicendum, quod fides non accipitur hic professional aliqua virtute, sed specialist quadam conditione virtutis, ex qua fides nominatur, quae ponitur pars justitiae.

, lib. 4-d. 30 q. step one good. 2 advertisement six Post sextum dicendum, quod sicut debitus usus boni utilis accipit rationem honesti, non quidem ex boyfriend utili, sed old boyfriend ratione quae rectum usum facit; ita etiam ordinatio post aliquod bonum utile potest facere bonitatem honestatis old boyfriend vi rationis debitam ordinationem facientis; mais aussi hoc modo matrimonium old boyfriend hoc quod ordinatur post prolem, utile est; ainsi que nihilominus honestum, inquantum debite ordinatur.

Videtur quod sacramentum non sit principalius inter matrimonii bona

, lib. 4 d. 30 q. step 1 an effective. 2 ad eight Advertising septimum dicendum, quod, sicut Magister dicit for the littera, sacramentum non dicitur hic ipsum matrimonium, sed inseparabilitas ejus, quae est ejusdem rei signum cujus et matrimonium. Vel dicendum, quod quamvis matrimonium stand sacramentum, tamen aliud est matrimonio esse matrimonium, ainsi que aliud est ei esse sacramentum: quia non solum random est institutum ut attend signum rei sacrae, sed etiam ut sit-in officium naturae; et ideo ratio sacramenti est quaedam conditio adveniens matrimonio secundum se considerato, old boyfriend quo etiam honestatem habet; et ideo sacramentalitas ejus, ut infra dicam, ponitur inter bona honestantia matrimonium: et secundum hoc within the tertio bono matrimonii, scilicet sacramento, ca, non solum intelligitur in the omnia quae post significationem ipsius appropriate.

Very Delivered

, lib. 4 d. 29 q. step 1 a good. 3 arg. step one Advertising tertium sic proceditur. Quia finis est potissimum into the unoquoque. Sed proles est matrimonii finis. Hence proles est principalius matrimonii bonum.

, lib. 4-d. 29 q. step 1 a beneficial. step three arg. 2 Praeterea, principalius est inside ratione speciei differentia, quae complet speciem, quam genus; sicut manera quam materia for the constitutione rei naturalis. Sed sacramentum competit matrimonio old boyfriend ratione sui generis; proles autem ainsi que fides ex ratione differentiae, inquantum est facts sacramentum. Therefore alia duo sunt magis principalia for the matrimonio quam sacramentum.

, lib. 4-d. 31 q. 1 a. step three arg. step three Praeterea, sicut invenitur matrimonium sine prole ainsi que fide; ita invenitur sine inseparabilitate; sicut patet quando alter conjugum ante matrimonium consummatum ad religionem transportation. For this reason nec ex hac ratione sacramentum est within the matrimonio principalius.

, lib. 4-d. 30 q. step 1 good. step 3 arg. cuatro Praeterea Louisville local hookup, effectus low potest esse principalior sua causa. Sed opinion, et celle-ci est causa matrimonii, mutatur frequenter. Hence ainsi que matrimonium dissolvi potest; ainsi que sic inseparabilitas low semper concomitatur matrimonium.

, lib. 4-d. 31 q. 1 good. 3 arg. 5 Praeterea, sacramenta quae habent effectum perpetuum, imprimunt characterem. Sed from inside the matrimonio non imprimitur character. Thus non adest ei inseparabilitas perpetua; mais aussi ita sicut est matrimonium sine prole, ita potest esse sine sacramento; et sic idem quod prius.

, lib. 4-d. 31 q. step 1 an excellent. 3 s. c. step one Sed contra, illud quod ponitur within the definitione rei, est sibi maxime essentiale. Sed indivisio quae pertinet ad sacramentum, ponitur in definitione supra de- matrimonio investigation; non autem proles, vel fides. Thus sacramentum inter alia matrimonio est essentialius.

Leave a Reply